Sky Blue Bobblehead Bunny SeDuTan !Lh@m H@t!kU..:): My bad..:)

Permaisuriku Pengawal

Wednesday, August 28, 2013

My bad..:)

Sedutan ilhamkan ku jadikan tulisan... Iban Quote.."Agik Idup Agik Gelaban"....:D

Salam sejahtera saya tujukan kepada semua pembaca, disini saya ingin maklumkan bahawa saya mungkin akan lambat update bab PP yang seterusnya. Dalam dua minggu ini, saya agak sibuk dengan tugas sebagai pelajar. Mungkin saya akan mencuri masa untuk post update baru. Harap para pembaca akan bersabar. Lagipun saya ingin menumpukan perhatian pada manuskrip Permaisuriku Pengawal.  Jika ada rezeki novel Permaisuriku Pengawal akan dipublish. Harap2 semua pembaca menyokong novel ini.


                                                    Salam sayang dari Putera Aiman dan Piyu..:)

2 comments:

Anonymous said...

usahkan yg terbaik.;-)

Santia Kim said...

ok..tq for the support

#navbar-iframe { display: none ; }